ଏହି ସମୟ ମଧ୍ୟରେ ସରକାରଙ୍କ ଦ୍ୱାରା ଆରମ୍ଭ କରାଯାଇଥିବା ବିଭିନ୍ନ ଜନକଲ୍ୟାଣକାରୀ ଯୋଜନା ବିଷୟରେ ସଚେତନତା ବୃଦ୍ଧି କରିବା ପାଇଁ ବିଜ୍ଞାପନ ଦେବା ପାଇଁ ଗଣମାଧ୍ୟମର ବିଭିନ୍ନ ବର୍ଗକୁ ବିଜ୍ଞାପନ ଦିଆଯାଇଛି।
ସେଥିମଧ୍ୟରୁ ଖବରକାଗଜରେ ବିଜ୍ଞାପନ ପାଇଁ ୧୬୫.୦୪ କୋଟି ଟଙ୍କା, ବୈଦ୍ୟୁତିକ ଗଣମାଧ୍ୟମରେ ୪୦.୬୪ କୋଟି ଟଙ୍କା, ସରକାରଙ୍କ ଲୋକସମ୍ପର୍କ ପୁସ୍ତକ ‘ଆଇନା’ ଛପା ଓ ପ୍ରକାଶନ ପାଇଁ ୨୬.୬୪ କୋଟି ଟଙ୍କା ଖର୍ଚ୍ଚ ହୋଇଛି। ଯୋଜନାଗୁଡ଼ିକର ବାହ୍ୟ ବିଜ୍ଞାପନ ପାଇଁ ବିଭାଗ ପକ୍ଷରୁ ହୋର୍ଡିଂ ଲଗାଇବା ପାଇଁ ୩ କୋଟି ୨୫ ଲକ୍ଷ ଟଙ୍କା ଓ ଲୋକକଳା ପାଇଁ ୭ କୋଟି ୯ ଲକ୍ଷ ଟଙ୍କା ଖର୍ଚ୍ଚ ହୋଇଛି ବୋଲି ମନ୍ତ୍ରୀ କହିଛନ୍ତି।
ଏହାବ୍ୟତୀତ ସରକାରଙ୍କ ବିଭିନ୍ନ ବିଭାଗ ନିଜସ୍ୱ ବଜେଟରୁ ସେମାନଙ୍କ ଯୋଜନାର ବିଜ୍ଞାପନ ପାଇଁ ଖର୍ଚ୍ଚ କରିଛନ୍ତି ବୋଲି ସେ କହିଛନ୍ତି। ସରକାର ବିଜ୍ଞାପନ ଜାରି କରିବାରେ କେତେକ ଗଣମାଧ୍ୟମ ସଂସ୍ଥାକୁ ଅନୁଗ୍ରହ କରିଥିବା ଅଭିଯୋଗକୁ ଖଣ୍ଡନ କରି ପ୍ରଦୀପ ଅମାତ କହିଛନ୍ତି ଯେ ଗଣମାଧ୍ୟମର ରାଜନୈତିକ ସମ୍ପୃକ୍ତିକୁ ଆଧାର କରି ଆଇ ଆଣ୍ଡ ପି ଆର ବିଭାଗ ପାଣ୍ଠି ଆବଣ୍ଟନରେ କୌଣସି ଭେଦଭାବ କରିନାହିଁ।